Shopping :D

   
    
I förr går var jag och syrran och Shoppa, superkul! :D Sen träffa vi mamsen
och åkte hem. Igår sov jag över hos J, Vi hade jättekul och la oss inte för än
där vi 00.00! :D Vi åt godis och kollade lite på en film som hette Klick! Den var helt okej.
Vi hoppade också stutsematta i mörker xD Vi sov till ca; 10.00 Vi var jättetrötta!
Sen åt vi frukost och gjorde oss färdiga, sen hoppade vi stutsematta igen.
Sen var det dags att åka hem för mig. När jag kom hem åt jag en köttbulls macka.
Sen var jag ute i trädgården och hoppade stutsematta! :D På kvällen åt vi griilat, Mums!
Till efterätt åt i rabarber paj (hemgjord) och Blåbärs paj (köpt)
Shoppingen:
* Mönstrad tunika, H&m
* Grå tee med rosett, KappAhl
* Svarta ballerinas med rosa prickar, Skopunkten
* Solbrills, H&m
* Vita shorts, KappAhl

Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig, Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Nina

hur mkt snyggt som helst du shoppat ju :D

2007-06-05 @ 21:29:44
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Elin

Brillorna är coola och den gråa toppen är ursöt :D

2007-06-05 @ 23:25:36
URL: http://ohre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0