Gårdagens outfit

image80 

Igår var det än härlig dag, sol och varmt. I skolan hade vi matte, sen rast, 
sen kollade vi på en teater som var jättebra. Sen åt vi lunch, sen hade vi mentors
grupper. Sen slutade vi! Och när jag kom hem skulle syrran och jag shoppa, Yehoo!
Papsen skjusa oss in till nova, vi gick där lite sen åkte vi in till stan. Ni får se sen
vad jag shoppa! När vi kom hem åt vi god mat, sen kollade vi på Talang 2007,
tyckte du det var rätt att Zilla och Totte vann? I alla fall här kommer gårdagens outfit:
* Röd topp, JC
*Gula capri, H&m
*Svarta ballerinas, Skopunkten
*Rosa klockan, fått av syrran

Ha det bra och Sköt om Er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snyggt! Jättefin topp. Jag tycker att det var kul att Zillah och Totte vann.

2007-06-02 @ 12:54:25
URL: http://cirly.tjejsajten.se
Postat av: Linn

snyggt!

2007-06-02 @ 19:19:51
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0